Re: cafe internet?

Autor: Maciej \ (tp.sa_at_wp.pl)
Data: Fri 14 Sep 2001 - 19:52:50 MET DST

> do kafejki to tylko najtańszy sprzęt,najlepiej używany.
> dla klienta nie ma znaczenia czy siedzi przed athlonem 1.4 czy przed P300
bo
> i tak przepustowość i cena łącza jest najważniejsza.Zresztą opłacalność
> kafejek skończy się za około 2 lata i nie ma sensu pakować kasy w sprzęt
> który błyskawicznie traci na wartości

sensownosc? znajomy zamknal interes bo zona nie znosila tego ze nie bylo
goscia calymi dniami w domu (lubil canter strajka), ale sprzety powinny byc
sensowne, szczegolnie odradzam bardzo tanich plyt glownych bo to popularny
blad (znajomy kupil za 215 zl, wydajnosc...), nie sadze zeby cafeje mialy
plajtowac, u mnie wytrzymuja dluzej niz sklepy komputerowe, cafeje maja
klimat, stalych bywalcow, jak dobrze sie trafi mozna wyzyc z tego

--
Maciej "yaq" tp.sa_at_wp.pl