Re: czy warto zmienic płyte....

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Fri 14 Sep 2001 - 17:11:24 MET DST

"Radoslaw Sokol" <rsokol_at_magsoft.com.pl> wrote in message

> Mam pytanie do ogółu osób składających komputery dla siebie i mających
> z nimi potem problemy: tak trudno jest zapłacić 100 zł fachowcowi
> który zrobi rzecz od początku do końca dobrze?

Dolaczam sie do pytania i dodam jeszcze pytanie ode mnie
dlaczego jeszcze Ci ludzie nie czytaja instrukcji jak juz sami chca
skladaja kompa czy to az tak duza hanba dla nich. Ja jak skladam zestaw
na plycie ktora mam po raz pierwszy to zawsze jaks znajde czas
na przeczytanie instrukcji.

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
GGadulec >>> 429818
>>> http://biohazard.com <<<
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!