Re: Abitbx133 - problem

Autor: Andys (andys3_at_wp.pl)
Data: Fri 14 Sep 2001 - 13:41:30 MET DST

"ZooM" <zoooom_at_o2.pl> wrote in message news:3ba1e3de$1_at_news.vogel.pl...
> Witam
> Czy to normalne:
> IRQ 11 S3 Inc. Savage3D
> IRQ 11 Uniwersalny kontroler hosta Intel 82371AB/EB PCI do USB
> IRQ 11 Creative SB Live! Value (WDM)
> IRQ 11 Karta Realtek RTL8139(A) PCI Fast Ethernet Adapter #2
> IRQ 11 HPT370 UDMA/ATA100 RAID Controller
> Płyta: Abit BX133Raid
> Celerek 667_at_950 (pci: 95/3)
> System win2k sp2
>
> Powoduje to pewne problemy z wydajnością (duże problemy).
> Może ktoś z Szanownych grupowiczów wie jak można by to zmienić.
> [...]

Było już parę razy, ale...
Wszystko wina W2K i zaawansowanego ACPI, musisz wyłączyć ACPI, tzn. zmienić
z komputera z zaawansowaną obsługą ACPI na standardowy komputer PC, ale
zdaje się, że po tej operacji windows może już niw wstać. Wydaje mi się, że
jedyną pewną drogą jest wyłączenie ACPI w BIOS`ie i reinstalacja windowsa.

Pozdrawiam

Andys