PixelView

Autor: Ace of spade (viking_at_interia.pl)
Data: Fri 14 Sep 2001 - 10:45:30 MET DST

Witam serdecznie,
mam ogromną prośbe o radę. Walczyłem z kartą PV-BT878P+ w/FM i okazuje się,
że chyba jest lekko "rozstrojona" - po skanowaniu mam obraz ale szumi
dźwięk. Natomiast rozstrajając lekko częstotliwość znika mi obraz i pojawia
się czysty dźwięk. Tak jest z większością programów (w kablówce), natomiat
jest kilka gdzie wszystko wygląda OK. Nie wiem więc czy jest to sprawa
software'u (v 4.19) czy z kartą coś jest nie tak. Jeśli już ktoś się kiedyś
się z czymś takim spotkałeś to bardzo prosze o odpowiedź, bo cholender nie
wiem co jest grane.
Z góry dziękuje za sugestie

Kuba