Wieksza ilosc RAMu przy Celeronie (1) - czy warto ? - PILNE

Autor: Jackobi (jackobi.usenet_at_awp.waw.pl)
Data: Fri 14 Sep 2001 - 10:17:07 MET DST

Mam pytanie - czy warto wkladac wiecej niz 256MB RAMu przy Celeronie (433)
(plyta Abit BE6-II)
Chodzi mi o cache'owanie pamieci. 128KB L2 w Celeronie, z tego co wiem,
wystarcza wlasnie do 256MB RAMu, po dolozeniu pamiec nie bedzie cache'owana
dalszych obszarow, wiec bedzie chodzic wolniej. A system operacyjny
(Windowsy wszelkie) pchaja sie w gorny obszar pamieci.

I moje pytanie - co sadzicie o dolozeniu do powiedzmy 640MB RAMu w moim
przypadku ?

Nie jest to konieczne, bo WinXP wystarczaja 256MB, podobnie jak W2000 Prof.
Ale patrzac na task manager odnosze wrazenie, ze odpalenie czegokolwiek
bardziej pochlania wolny dostepny RAM. Moze po prostu XP robia wieksze
bufory, nie wiem. Ale poki pamieci sa tanie to mozna by dolozyc, o ile na
tym sie nie straci.

--
pzdr.
Jacek R.   jackobi.usenet_at_awp.waw.pl