Odp: RAID

Autor: Wojciech Wrodarczyk (W.Wrodarczyk_at_ic.pl)
Data: Fri 14 Sep 2001 - 09:37:42 MET DST

Użytkownik Radoslaw Sokol <rsokol_at_magsoft.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3BA0FE79.34160D24_at_magsoft.com.pl...
> Z kontrolerami Promise i HPT -- na 100%. Z innymi prawdopodobnie też.
> Te kontrolery to w końcu prawie że normalne kontrolery IDE.
A propos mam podobny problem, mam kontroler na karcie abit hpt-370, u100,
nie moge (nie potrafie) go skonfigorowac z moja plyta (via mvp3 i amd k6-2
500), tzn, dziala, ale stery w win98 albo sa z wykrzyknikiem albo znak
zapytania. Czuje ze dysk chodzi znacznie wolniej tzn nie na u66 , bo taki
mam i taki jest kontr. na plycie. I jeszcze jedno potrzebuje ten kontroler
tylko po to by podlaczyc 5 urzadzen do komputera w ukladzie primary ide:hdd
u66 sam, sec. ide:cd udma tez pojedynczo, na karcie dodatkowy dysk
pojedynczo i na drugim kanale nagrywarka i dvd (mode4). Niestety w opisie
pisze ze abit nie obsluguje napedow ATAPI (czyli cd, dvd, cd-rw). Nie wiem
jak rozwiazac ten problem (oprocz oczywiscie ciaglego przekladania
kabelkow).