Pomozcie w wyborze

Autor: Slawek (sdrabik_at_bilans.com.pl)
Data: Fri 14 Sep 2001 - 09:44:56 MET DST

Witam grupowiczow.

Chce sobie zlozyc sprzet. Z zalozenia bedzie to
sprzet glownie do grania. Bedzie na Athlonie
1GHz FSB266 i na pamieciach DDR. Najwiekszy
problem mam z doborem plyty glownej, oraz grafiki.

Z plyt moge wybrac:
- EPOX 8KHA KT266
- SOLTEK SL-75DRV
- MICROSTAR MS-6366 VIA PRO266

Karty graficzne moge miec takich producentow:
- HIS GF2MX albo jakiegos GTSa
- SPARKLE GF2MX albo jakiegos GTSa
- WINFAST GF2MX albo jakiegos GTSa

Co do WINFASTa to sa dosyc drogie ale wiem
ze to niezla firma. Natomiast HIS i SPARKLE
sa tanie ale nie wiem jak z jakoscia, czy nie
kupic za te pieniadze np. WINFASTA GF2MX ?
(bo na WINFASTA GTSa to chyba nie bedzie
mnie stac)

Czy ktos z grupowiczow moze mi cos polecic
z plyt ktore wypisalem oraz z grafiki ?

Licze na pomoc i z gory dziekuje
Slawek