dvd lg

Autor: Wojciech Wrodarczyk (W.Wrodarczyk_at_ic.pl)
Data: Fri 14 Sep 2001 - 09:41:45 MET DST

 Mam dvd lg nie znam predkosci, bo nie pisze (chyba x8), ze wzgledu na zbyt
duza liczbe urzadzen nie jest zazwyczaj podpiete, jednakze chcialem go
wykorzystac do sluchania plyt audio. Okazuje sie jednak ze play nie dziala?
Moze ktorys z grupowiczow sprawdzilby o ile ma dvd lg czy po odlaczeniu
kabla ide dziala odtwarzanie plyt audio z playa. Nie wiem czy oddawac na
gwarancje, czy poprostu te typy tak maja.