Re: Drukarka,potrzebna porada.

Autor: Cross (cross_at_hoga.pl)
Data: Fri 14 Sep 2001 - 08:34:28 MET DST

to nic tylko HP a model to juz musisz wybrac sam w zaleznosci od posiadanych
srodkow
wiedz tyle ze model 640 to raczej do textu a jesli chodzi o grafike a juz
nie wspomne o zdjeciach to ustepuje ona innym modelom znacznie

wyszedl teraz niedawno model 930 cxi (czy cos takiego) (moge mylic sie w
oznaczeniach) ktora jesli chodzi o zdjecia i grafike to jest niezla
ale cena jej tez jest Ups
w kazdym badz razie jesli chodzi o wytzymalosc to ja twierdze z e tylko HP
mam wiele lat HP i wydrukowalem pare ladnych tysiecy stron i "ani me ani be"
iu wiem ze inni tez sa zadowoleni a jesli chodzi o sewis to drukarki zchodza
ale raczej z uszkodzeniaMI TYPU wciagniety zle papier czy czasem zatarta
karetka
cze
Cross