komputer domowy

Autor: Mis' (mis_at_NOSPAMhustons.homechoice.co.uk)
Data: Fri 14 Sep 2001 - 00:03:42 MET DST

w przyszlym tygodniu bede skladal "komputer domowy"... glowne zastosowania
to internet (przede wszystkim poczta), troszke gier i pisanie, pisanie,
pisanie (komputer dla dziennikarza). W zwiazku z tym prosze o porade co
wybrac, zeby za pol roku/rok nie trzeba bylo zbyt duzo wymieniac (a
najlepiej nic). Jedyny warunek: komputer _musi_ miec panel LCD - inny
monitor nie wchodzi w rachube.....

i pytanie dodatkowe - jakies szczegolne wymagania co do karty graficznej?
mam na mysli wymagania narzucone przez panel LCD,

oczywiscie wszystko ma byc jak najtaniej, ale poniewaz rzecz nie dzieje sie
w Polsce, wiec co do cen chyba nie mam co liczyc na pomoc, a szkoda....

pozdrawiam

--
Mis'