problem z Pixel View

Autor: Cross (cross_at_hoga.pl)
Data: Thu 13 Sep 2001 - 22:46:33 MET DST

mam pixel view na plycie MSI BX Master procek PIII grfika S3 Savage dzwiek
yamaha i do tego sieciowka i co problem
w w2k jak i w innych systemach nie dziala mi Audio Device mimo ze
zainstalowalem orginalne drivery pod w2k i uzywam orginalnego oprogramowania
w urzadzeniach wywala mi blad typu sterownik nie jest zainstalowany bvadz
nie dziala prawidlowo
co q.. jest grane nie mialem z ta karta problemy na starym kompie a po
przelozeniu wszystkiego do nowego (bez zmiany softu) nie dziala
po przeinstalowaniu softu tyz nic
co wy na to
za odpowiedzi z gory dziekuje
CROSS