Re: ABIT BP6

Autor: Egghead (WYTNIJ.egghead_at_wp.pl)
Data: Thu 13 Sep 2001 - 22:16:00 MET DST

> Pewnie ktos wie jak to jest z tymi prockami na plycie Abit BP6. Czy
oba
> musza byc identyczne czy nie, jezeli nie musza byc identyczne to jaki
bedzie
> wspolpracowal z celkiem 366?

Teoretycznie powinny być identyczne. Miałem jednak tę płytę i
przetestowałem mnóstwo kombinacji: chodzš wszystkie, na jeden i dwa
procesory (Celerony) o dowolnych prędkoœciach. Problem napotkałem tylko
w zestawie: P III 667 w przejœciówce Neo i Celeron, ale to chyba
zrozumiałe.
C 366 powinien pójœć i podkręcić się nawet powyżej 500. W drugie gniazdo
nie trzeba wkładać żadnej zaœlepki.
Pozdrawiam
Egghead