komputer na przyszłość

Autor: Sławek (climber_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 13 Sep 2001 - 20:36:47 MET DST

zastanawiam się właśnie nad wyborem
sprzętu i najbardziej zależy mi na tym aby sprzęt miał
jak nadłuzej mozliwości rozbudowy
oczywiście w grę wchodzą dwie mozliwości:
1. Via266 i Athlon z DDR
2. i850 P4 i RIMM

zastanawiam się tylko nad tym jak długo będą
istniały na rynku RIMM'y po wygaśnięciu umowy
z Intelem bo z testów wynika że P4 równie dobrze
pracuje z DDR
może ktoś coś słyszał albo gdzieś mozna cos przeczytać
na ten temat ?

i jeszcze jedno jaka płyta pod DDR i Athlon'a
ale zalezy mi na stabilności systemu i z jak nawyzszymi
mnożnikami tak aby płyta nadawała się za rok lub 2 lata
na zminanę procka
cena i wydajność jest na drugim miejscu