Odp: Jak przeczyścić głowicę od HP DeskJet

Autor: PeJot (pjsoft_at_poland.com)
Data: Thu 13 Sep 2001 - 18:22:14 MET DST

U?ytkownik Darek <no4_at_wp.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych napisa3:3ba24bc9.527609_at_news.tpi.pl...
> Jak przeczyocia dysze w g3owicy od HP DeskJet.
> Próbowa3em ju? wybielacza ACE i octu, ale niestety pomaga tylko
> czeociowo.

Do nowszych kartridży dodawana jest płyta z softem
oraz kilka takich samoprzylepnych szczoteczek.
Przykleja się je do kartki wydrukowanej przez soft
i wkłada do podajnika a program troche szoruje i drukuje
na nich głowicą (miałem kiedyś HP DJ690C).

Może któryś ze znajomych kupował niedawno
oryginalną głowicę? ( pomimo że nagiełdzie są
podróby za 60zł ...;)

BTW.
Skonfiguruj strone kodową w Forte Agencie
na ISO-8859-2

PeJot