padla plyta glowna

Autor: GreG (gslabs_at_wp.pl)
Data: Thu 13 Sep 2001 - 17:14:28 MET DST

Witam,

Wlasnie stanalem przed koniecznoscia wymiany plyty glownej,
gdyz moja najwyrazniej gdzies sie popsula.
Mam plyte Jetway na Via993AS/AN i Celerona 466 socket 370.
Gdy uruchamiam komputer zapalaja sie diody i kreca sie
wiatraczki - nic wiecej. Jeszcze niedawno po krotkim przestoju
rozkrecal sie twardziel, bip i wszystko ruszalo. Teraz juz stoi
komp jak mur i ani drgnie.
Moze ktos z was spotkal sie z takim przypadkiem i wie o co chodzi?
Dodam, ze zmienilem zasilacz, probowalem wydobyc jakis dzwiekz plyty bez
twardziela, pamieci, procka, kart .... bez rezultatow.

Jaka plyte mam teraz kupic? Nie stac mnie na wieksza modernizacje,
chcialbym zostac przy tych samych podzespolach (czyli potrzebuje
duzo PCI, 2 ISA).
Czy po wymianie plyty reinstalacja systemu jest nieunikniona?
A moze da sie stara plyte naprawic?

Pomozcie, bo komputer potrzebuje do pracy i nie moge dlugo czekac.

Pozdrawiam
GreG.