Re: Problem z DVD

Autor: x (x_at_x.com.pl)
Data: Thu 13 Sep 2001 - 13:02:52 MET DST

na LG 12/40 testował te softodtwarzacze na konfiguracji jaką opisałeś i
chodzi bez zarzutu - może wiec popatrz w rejestrze jaki cod regionu jest
przyporządkowany twojemu odtwarzaczowi (właściwe klucze też są przy zapisach
w rejestrze przyporządkowanych soft odtwarzaczą) i ustaw go - ten region kod
na "2".