Re: UDMA

Autor: aRKADIUSS (jarmuzea_at_wsisiz.edu.pl)
Data: Thu 13 Sep 2001 - 13:07:04 MET DST

Spróbój sciagnac ze strony seagate programik uata100 czy jakos tak on sie
nazywal. Jesli sie nie da to daj znac na priv, to przescle Ci program, bo
gdzies go mam. Jest on pod DOS i mozesz tu nastawic i sprawdzic w jakim
trybie aktualnie dziala Twój dysk.
Apropos mam taka sama Barracudce III 20Gb i smiga jak burza.

Pozdrawiam