modem a telefon

Autor: Adasiek Zwierzaczek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 13 Sep 2001 - 11:32:38 MET DST

witam!

przepraszam jezeli post jest drugi raz, ale ja poprzedniego nie widze;

---> mam takie pytanie: na ile jest szansa, ze podpiecie
telefonu rownolegle z modemem do linii telefonicznej wprowadzi szumy
i zmniejszy predkosc modemu? czy jest sensowne podlaczanie
telefonu za modemem? w gre wchodzi oczywiscie ciagniecie jeszcze
jednego kabla; modem bedzie pracowac w pentium-mmx i bedzie to
jakis PCI prawdopodobnie zoltrix; /chyba ze macie lepsze typy/;
modelu telefonu nie znam;

z pozdrowieniami;

--
adas; podolany_at_poczta.wp.pl
/ kiedy udzielasz pierwszej pomocy postaraj sie mocno \