Re: Pentium - AMD: brak zdecydowania

Autor: Chooch (lawniczak_at_idea.net.pl)
Data: Thu 13 Sep 2001 - 10:53:37 MET DST

> jw. nie mam zielonego pojęcia - lektura prasy przeszkadza w jednoznacznej
> ocenie i zdecydowanym wyborze...
> gdzieś czytałem ( chyba w "Komputer Świat"), że Via potrzebują częstej
> wymiany sterowników..., ale obsługują DDRy

Rada nr 1: Kupuj AMDka, niekoniecznie Athlona, może być Duron (oczywiście im
szybszy tym lepszy).

Rada nr 2: Nie kupuj "Komputer Świata", bo od lektury tego "pisma" nawet
pożądny człowiek może dostać na łeb i zostać skazanym na banicję mentalną
przez kolegów/koleżanki.

Nowy problem nr 1: Znacznie trudniej wybrać dobrą płytę niż procesor.

pozdr.
CHOOCH