co to za karta?

Autor: Slawek Maculewicz (smacul_at_kki.net.pl)
Data: Thu 13 Sep 2001 - 09:02:21 MET DST

Witam.
Jest problem - komputer przywieziony z Niemiec, na razie nie chce go
rozkrecac( nie jest moj).
Po resecie zglasza mi sie karta graficzna '3DFX' z pamiecia 32 MB na
pokladzie.
jest to jedyna karta graficzna w kompie. PCI (plyta na chipsecie FX).
Zadnych sterownikow, dokumentacji - nic.
I pytanie - jakich sterownikow poszukiwac na plytkach lub w sieci?
Jakies Voodoo, ale jakie?
Ew. jakim programem ja poprawnie rozpoznac?
Na razie podalem stery od Banshee - i poszlo ( tzn. mam 64K kolor i wyzsze
rozdzielczosci, gier nie testowalem - to tylko P133). Any ideas ?
S.M.