Jaka plyte wybrac?

Autor: Mariusz Pater (pamar_bg_at_priv.onet.pl)
Data: Thu 13 Sep 2001 - 07:50:48 MET DST

Mam do wyboru:
ABIT KT7A
SOLTEK 75KAV
ACORP 7KTA1
(jedynie one maja ISA, ktore jest mi niezbedne - stary scaner jest
podlaczony przez ISA, a nie mam zamiaru go wymieniac narazie)
ma ona chodzić z TB 1.2 (266). Interesuje mnie stabilnosc. Komputera uzywam
do pracy, a nie do zabawy (podkrecanie, granie). Czy zasilacz 230W wytrzyma?
(dodam, że w systemie jest CD, nagrywarka, dysk, kieszen na dodatkowy dysk,
scaner - cale zasilanie jest przez kontroler na ISA, bedzie jakis modem,
grafika Matrox 450).
Prosze o opinie i konkrety!