Re: mam karty isa a nie mam gniazd isa

Autor: ritek_at_go2.pl
Data: Thu 13 Sep 2001 - 00:08:56 MET DST

> juz tak nie przezywaj .... pewnie ze maja PnP ale jest ich mniej PCI z
> zalozenia jest PnP , a poza tym ten 3com, ktory podales to wcale nie jest
> PnP bo trzeba go recznie wyszukiwac albo doinstalowywac ster - mam dwa
> rodzaje tych kart

musze przezywac - bo znowu klamiesz

odpal 3C5X9CFG.EXE (powinno byc w pakiecie sterownikow) spod dosa
i daj PnP na enabled
powinien Ci sie ukazac: 3com EtherLink ... in PnP mode

nie zdarzylo mi sie zeby sie sama nie zglosila: 3c509b combo pod W98se
oraz 3c509b TPO pod W95.
Inna sprawa ze sa problemy ze wspolpraca z innymi kartami z powodu
wchodzenia na zasoby innej karty; konczylo sie to zazwyczaj
zarezerwowaniem przerwania dla isowki w biosie albo trzeba bylo wylaczyc
"Uzywaj ustawien automatycznych" i dac na samodzielne przydzielenie zasobow.