Bardzo Wielka Prosba !!!

Autor: Michal K. (michalkosnik_at_poland.com)
Data: Wed 12 Sep 2001 - 23:39:50 MET DST

Drodzy Grupowicze !!!

Na prosbe mojej mamy - wychowawcy w Panstwowym Pogotowiu Opiekunczym
zamieszczam ponizsze ogloszenie (prosbe). Mam nadzieje ze nie zostanie ono
potraktowane jako spam. Mam takze nadzieje ze spowoduje ono jakis odzew.

Michal Kosnik

---------------
    Jesteśmy placówką budżetowa, zajmującą się opieka nad dziećmi
osieroconymi i pochodzącymi ze środowisk najbiedniejszych. Z naszych
skromnych środków jakie otrzymujemy od MOPS-u , zapewniamy dzieciom
wyżywienie zaopatrzenie w podstawowe środki higieniczne, odzież.
    Bardzo trudno znaleźć nam środki finansowe na zaspokojenie potrzeb
wyższego rzędu wychowanków. Naszym marzeniem jest, aby przybliżyć dzieciom
możliwość podstaw pracy z komputerem. Praca ta mogłaby służyć edukacji
(programy graficzne, encyklopedie multimedialne, edytory tekstu) i rozrywce
(gry, odtwarzanie plików muzycznych).
    Dlatego też zwracamy się z prośbą o podarowanie nam prostego komputera
klasy "pentium" (na ktorym moglby dzialac system operacyjny Windows 95/98).
W dzisiejszych czasach , kiedy obsługa komputera jest podstawą, dzieci z
naszej placówki są pozbawione tej możliwości. Przy obecnym postępie
techniki, żywimy głęboką nadzieję, że znajdzie się u kogoś sprzęt już
bezużyteczny, a dla nas bezcenny!
    Podarowany komputer służyłby dziewczynkom z grupy
łodszo-szkolne( www.immt.pwr.wroc.pl/~michal/ppo.jpg na zdjeciu dziewczynki
i wychowawca Zofia Kośnik). Będziemy bardzo wdzięczne za otrzymaną
darowiznę. Wszyscy nasi sponsorzy i "darczyńcy" wymienieni zostaną na
internetowej stronie poświęconej Pogotowiu Opiekuńczemu www.pipo.mnt.pl.

Zofia Kosnik - wychowawca
sonia_at_poczta.e.pl

Panstwowe Pogotowie Opiekuncze