Odp: modem a telefon

Autor: Wojciech Wrodarczyk (W.Wrodarczyk_at_ic.pl)
Data: Wed 12 Sep 2001 - 22:50:24 MET DST

> Ja czegoś takiego nie zauważyłem. Natomiast włączenie telefonu
> szeregowo ma ten sens, że podniesienie słuchawki nie zrywa
> połączenia modemowego.
Ja czegos nie rozumiem. wlaczenie telefonu szeregowe(pamietajac ze modem i
telefon podlaczane sa dwoma kabelkami), tzn. 1 kabelek z modemu zamiast do
gniazdka podlaczamy do 1 kabelka z telefonu, a pozostale dwa (tzn. drugi z
modemu i drugi z telefonu) podlaczamy do gniazdka? Czy dobrze zrozumialem,
bo tak wlasnie wygloda polaczenie szeregowe?