Re: samsung cd rom

Autor: Slawek (slwkk_at_poczta.fm)
Data: Wed 12 Sep 2001 - 20:42:35 MET DST

> jakie sa najlepsze plyty cd- r dla cd romu
> samsunga.mam problemy z verbatimem 700mb

Moze plyty samsung ;)

Co do tego cd-romu to dobrze bys zrobil pozbywajac sie go za marne grosze bo
z nim bedzie coraz korzej ! Wiem bo mialem x24 teraz jestem szczesliwym
posiadaczem ASUS x50. Musze ci jednak powiedziec, ze Samsunga da sie
ujarzmic jesli masz pojecie o elektronice. Kumplowi go sprzedalem bo mi
prawie zadnu=ych plyt juz nie czytal, a ten go rozkrecil powiedzial mi, ze
problem polegal na tym, ze tryby nie dociskaly do lasera (czy jakos tak,
niewiem dokladnie bo nie znam sie na elektronice!) wzial blaszke, ktora
zagial tak ayb tryby dociskaly do lasera i teraz mu wszystko czyta i niema z
nim problemow. Drugi kumpel co tez ma Samsunga, mowi, ze trzeba go co
tydzien rozkrecic laser przeczyscic i tez chodzi. Jednak ja radze zmiane
cd-romu.

ps. Prosze bez uwag bo powtarzam, ze na elektronice sie nie znam i moglem
cos namieszac ;)

Slawek