Re: HP DeskJet 520

Autor: Andrzej (andys_at_zetobi.com.pl)
Data: Wed 12 Sep 2001 - 19:56:29 MET DST

Użytkownik Darek <no4_at_wp.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:3bac4d0b.2180797_at_news.tpi.pl...
> Dziekuję za radę, ale niestety nie w tym tkwi problem. Wałek jest jak
> najbardziej czysty. Taoma krokowa też.
> Objawy sš takie. Jak włšczam drukarkę to kosz głowicy przesuwa się
> około 2cm w prawo a następnie w lewo, aż uderza w obudowę. Wydaje mi
> się, że nie jest to uszkodzenie mechaniczne, ale nie znam się na tym i
> mogę się mylić.
>
> pozdraviam

Witam!

Mozesz jeszcze sprobowac jednej rzeczy mianowicie nacisniecia wszystkich
klawiszy drukarki na panelu. Jezeli dobrze pamietam (ale nie jestem pewien)
to mogl byc reset drukarki.
Aha jeszcz jedno mi sie przypomnialo. Zobacz czy mechanizm, ktory od dolu
czysci pojemniki z tuszem(takie gumki) nie jest przekrecony( niestety nie
pamietam jak powinien on byc w pozycji spoczynkowej). Mialem podobny
przypadek z przekreconym mechanizmem czyszczacym i po wlaczeniu drukarki
glowica jezdzila po sroku walka, nie mogla znalezc pozycji poczatkowej do
drukowania i zapalaly sie lampki i STOP. Po przekrecaniu tego mechanizmu
czyszczacego, tak "na czuja" w jedna i druga strone, po ktoryms razie
glowica znalazla polozenie poczatkowe.

POzdr. Andrzej i zycze powodzenia.