Problem z instalacja k. sieciowej

Autor: Lwiczek (lwiczek_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 12 Sep 2001 - 19:05:00 MET DST

Howgh
    Na jakies dwa tygodnie musialem wyciagnac sieciowki z komputerow.
Po tym czasie wkladam je z powrotem [sterowniki wczesniej pousuwalem z
systemu] i prubuje je zinstalowac. Proces ten przebiega bez problemu,
jednakze po ponownym uruchomieniu dostaje komunikat [jeszcze przed
logowaniem] o bledzie. Po zajrzeniu do menadzera urzadzen i
ogladnieciu wlasciwosci karty, pojawi sie komunikat [w czesci "Stan
urzadzenia] : To urzadzenie jest nieobecne w komputerze [co jest
niepradza, bo karta caly czas jest w zlaczu], nie pracuje popranie,
albo nie sa zainstalowane dla niego wszystkie sterowniki. (Code 10.)
Sprobuj zaktualizowac sterowniki tefo urzadzenia." Aktualizacja
sterownikow nic nie pomaga [probowalem na kilka mozliwych sposobow, co
dziwnijesze, setup z dyskietki ze sterownikami pisze takze, ze w
kompie nie ma karty...]

--
|| Lwiczek ==> lwiczek_at_poczta.onet.pl ==> ICQ # 97776787 ||
|| "Może jestem szczęśliwy, ale jeszcze o tym nie wiem." ||