96/24bit w karcie za 100zl?!?!?! (to nie jest spam tylko prosba o

Autor: Jakub KULESZA (jk20363_at_sgh.waw.pl)
Data: Wed 12 Sep 2001 - 16:43:59 MET DST

W celu nawiazania wspolpracy z A.P. polegajacej na
"re-masterowaniu" analogow na cd, kupilem karte dzwiekowa diamond
monster sound mx300 na chipie aureal vortex2. Karta byla uzywana
i nabylem ja za bardzo okazyjna cene. Jestem z niej super
zadowolony, ale powoli zaczynam odkrywac jej nowe wlasciwosci
zwiazane z owym chipsetem, ale chyba blokowane przez sterowniki.

Karta nie buntuje sie, gdy kaze sie jej nagrywac
96/24bity (we wszystkich manualach jest max 48/16bit) - wtedy
jednak po kilku sekundach nagrywania powstaja kosmiczne
zaklucenia. Jako zrodlo uzywalem analogu puszczonego przez
przedwzmak phono w moim teac-u ag680 i tunera z owego urzadzenia.
Gdy sie ustawi nagrywanie 96/16bit wszystko idzie sprawnie.

Moje hipotezy co do problemu:
a) karta jest przyblokowana przez sterowniki (bardzo mozliwe, bo
nie mam sterow do win2000 i nigdzie nie moge ich znalezdz. Uzywam
standardowych z win2000).
b) moze tak naprawde karta ma przetworniki 48/16bit i wyzsze
ustawienia "emuluje"? Tylko jak to sprawdzic i dlaczego przy
96/24bit wymieka, a przy czymkolwiek wiecej odmawia
wspolpracy(np 192/24bit)? Jak sprawdzic czy najwyzszy dzialajacy
tryb (96/16bit) nie jest sciema i czy rozni sie czymkolwiek od
48/16bit i 44/16bit?

Pliz pomozcie, lub skierujcie mnie tam, gdzie moge info znalezdz.

--
JKulesz
Syntax error. Bad or missing BRAINv09beta.EXE