PX-W1210TS a CD-W512S w praktyce

Autor: b_b_g_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 12 Sep 2001 - 14:04:49 MET DST

Prosze mnie nie bic! Wiem, ze pytania o nagrywarki splywaja w tempie wodospadu.
Mi jednak chodzi o KONKRETNE wady (w mysl starego pytania: "ile mozna na tym
stracic?") i zalety, ktore potencjalni uzytkownicy zauwazyli w trakcie
_UZYTKOWANIA_ ktoregos z tych dwoch KONKRETNYCH modeli. Mam 2940U2W, Plextora
40x, dyski U2W (mniejsza z tym jakie, chodzi mi o to, ze wszystko na SCSI) i...
chyba padnieta juz calkiem Yamahe 4416S. Wlasnie to ostanie cacko chcialbym
zastapic czyms swiezszym. Wybor... jak w temacie. Jak by nie patrzec te
nagrywarki sa drogie, wiec wolalbym nie wtopic, jak udalo mi sie z Yamaha 4416S.
Fakt, ze wytrzymala dwa lata, ale za duzo to na niej nie nagrywalem. :(
Z uwagi na to, ze mam juz CD-ROM Plextora (i absolutnie nie zaluje), to na
poczatek myslalem o tej firmie, ale postanowilem dac tez szanse konkurencji.

Bede wdzieczny za spostrzezenia z autopsji.

BBG