Re: speed disc

Autor: Yablon (yablon_at_wasko.pl)
Data: Wed 12 Sep 2001 - 11:54:59 MET DST

Ulkesh napisał(a):

> Wlasnie... a ja mam 67% i nie potrafie zdefragmentowac dysku... speed disc
> robil to 12h i sie zawiesil (restartuje mi co 3min.).Windowsowy program to
> samo.... nie wiem kurde jak teraz mam zdefragmentowac dysk? Czy zostaje mi
> tylko format?
tja... to jest zawsze jakies rozwiazanie :)))
Prawdopodobnie zainstalowany masz jakis program pracujacy w tle ktory
zmiena co jakis czsa zawartosc dysku, przez co skandisk sie restartuje.
Sprobuj wczasie pracy defragmentatora nagrac cos na ta partycje ktora
deftagmentujesz to zobaczysz co zrobi program. A tak w ogole to jest NTG
Pozdr Yablon

--
Tomasz Jablonowski aka Yablon           | ICQ:   51956669 |
yablon_at_wasko.pl                         | tel. 0604302804 |