Re: obraz w TV z PC

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Wed 12 Sep 2001 - 10:14:35 MET DST

a gdyby tak odpalić tego TV-Out'a w trybie na dwa pulpity ????
jeden pulpit masz na monitorze a drugi na TV i na tym drugim pulpicie robisz
w playerku fullscreen (tak jak zwykle)
mozesz tez spróbowac nie przy pomocy programów wbudowanego w stery NVidii a
np. TVTool'a 5 albo 5.5
Użytkownik edwardek <edwardek_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9nlu1d$k3f$1_at_news.tpi.pl...