Re: Atak na USA a ceny PCta

Autor: Greg (grandalf_at_polbox.com)
Data: Wed 12 Sep 2001 - 09:25:07 MET DST

Użytkownik "Piotrek" <piotrek_at_duo.com.pl> napisał w wiadomości
> Pewnie nie jestem jedynym, ktory sie nad tym zastanawia.
> To straszne co sie stalo, do tej pory jestem w szoku....
>
> Czy myslicie, ze w jakims stopniu wplynie to na ceny
> podzespolow komputerow w najblizszym czasie?
>
> Pozdrawiam
> Piotrek

Trudno powiedziec - najbardziej na sprzet ma wplyw cena dolara, a ten moze
nawet spasc ...
Cala produkcja i tak jest na Tajwanie i Chinach.
Ale w takiej sytuacji trudno powiedziec jak moze sie to odbic na calej
gospodarce (na razie ceny paliwa ida w gore, wiec pewnie i koszty produkcji
/ transportu wzrosna ...)