Re: Problem z modemem Pentagram Omen 56I PCI

Autor: Adam 'Rolek' Rolbiecki (adro_at_go2.pl)
Data: Wed 12 Sep 2001 - 07:50:55 MET DST

Użytkownik "pawel" <untiled_at_poczta.fm> napisał ...
[...]
> no i co, sprawdziles? czy od razu chlpoaki macie szkalane kule to
> sprawdzcie za mnie?
[...]
> napisz co tam masz, jak masz poustawiane to pomozemy
> laduje Ci sie sm56hlpr.exe czy jakos tak? uwidacznia sie to w trayu
> jako ikonka telefonu.

   Spokojnie, spokojnie :)))
Nie sprawdzałem, bo komputer nie mój i nie mam go przed sobą. Dziś
sprawdzę ustawienia Dial-up'u. Co prawda wpisywałem tam numery DNS'u,
ale z tego co widzę na www.tpsa.pl wpisałem inne. Wpiszę, spróbuję i jak
będzie cuś nie tak działało - wtedy wyciągnę rękę ;)))

A ikonka telefonu jest.

--
Pozdrawiam,
Adam 'Rolek' Rolbiecki