Re: Komputer dla grafika...

Autor: neoonline_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 11 Sep 2001 - 21:40:06 MET DST

> Witajcie, znajoma zwróciła się do mnie niedawno z prośbą
> abym pomógł jej kupić części do zestawu do prac graficznych.
> Nigdy nie używałem komputera więc nie bardzo wiem co jej doradzić.
> Chodzi konkretnie o grafikę artystyczną, obrazy, "e-malarstwo" :-)
> Co zaproponowalibyście jeśli chodzi o procek, pamięć, vga, os ?

Moja rada: niech znajoma wyda na ten komputermozliwie najwiecej ile moze.
Komputer dla grafika to to samo co komuter dla gracza a moze nawet wiecej. W
sumie to ona nie bedzie potrzebowala szybkiego akceleratora 3D, al moz e
spodoba jej sie 3d Studio MAX wiec chaslo dla ciebie i znajomej: "Odz przybytku
glowa niebli".

WODZU
neoonline_at_poczta.onet.pl