Re: awaria PcChips ...

Autor: D.Z. (123_at_abc.def)
Data: Tue 11 Sep 2001 - 20:55:20 MET DST

On Tue, 11 Sep 2001 14:31:33 +0200, Artur Orlowski <arturo_at_edu.com.pl>
wrote:

> Ekhm. Jest drobny problem. W niektorych plytach glownych bateria byla
>wlasnie WEWNATRZ ukladu RTC. Bateria mogla sie juz zniszczyc od
>temperatury/zwarcia/uplywu czasu. Ewentualnie ciagle moze cos nie
>stykac.
>
> Artur
prawdopodobnie masz racje
wlasnie ogladalem schemat tej plyty i nie ma baterii na schemacie
wyglada na to ze jest zamocowana w ukladzie RTC (real time clock?)
http://www.pcware.com/Support/Manuals/pcchips/Socket7/m560/m560v31.pdf