Nagrywarka LG

Autor: Bartek (vanilla5_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 11 Sep 2001 - 18:02:26 MET DST

Od dziś jestem posiadaczem nagrywarki LG.
Szczerze mówiąc temat nagrywania płyt CD jest dla mnie tematem nieznanym, z
tego wzgledu oczywiscie że nigdy wcześniej nie miałem do czynienia z
nagrywarką.
Proszę "oświećcie" mnie w tym temacie gdyż słyszałem że bardzo łatwo jest
zepsuć płytę podczas nagrywania, a chciałbym tego uniknąć...
Tzn. interesuje mnie wszystko co jest związane z tym tematem, każda Wasza
informacja będzie dla mnie znacząca.

Z góry wielkie dzięki-
Bartek