Re: Naped nie czyta plytki... :(((

Autor: plitkin (plitkin_at_interia.pl)
Data: Tue 11 Sep 2001 - 16:33:02 MET DST

> To chyba powstal jakis nowy standard, z tego co wiem Direct Memory Access
> jest to krótko mówiąc bezpośredni dostęp do pamięci i napewno nie ma
wpływu
> na błędy.

Tu sie mylisz. Niby bezposrednio nie ma, ale to fakt, ze to dziala (inaczej
bym nie pisal o tym). Poczytaj testy cd-romu TEAC 540 E na www.cdrinfo.pl
Potwierdze tylko, ze na tym cd-romie jak mam WYLACZONE DMA, to jedna BARDZO
pocharatana plyte on mi nie czyta i sie zawiesza (ponad 20 prob przez kilka
dni). Po wlaczeniu DMA - problem zniknal tak jakby go nie bylo. Czym to
wytlumaczysz?