Re: Monitory Belinea - prośba o opinię

Autor: Chooch (lawniczak_at_idea.net.pl)
Data: Tue 11 Sep 2001 - 13:19:50 MET DST

> Ciekawe - ja tam nie widzę napisu 30-40 godz na dobę.....
> Gość napisał że pracują 14-16 godz. dziennie (na dobę)
> A nierzadko do 30 godzin (od uruchomienia do wyłączenia).
> Jeśli jest to dla Ciebie niezrozumiałe to trudno.....

No cóż, będę musiał z tym żyć... Mam nadzieję, że nie potraktowałeś mojego
dopisku serio i tak tylko się droczysz.

> A u mnie pracuje Belinea 15" od kilku lat i bez żadnych problemów.
> (średnio 3-5 godzin dzienne, a niekiedy do 72 non stop (dla
niedomyślnych -
> weekend))
> U brata jest 17" Belinea oczywiście - i no problem
> Oczywiście obraz nie jest najwyższej jakości, ale jeśli masz mało kasy to
> jest to dobry monitor za niewielkie pieniądze.

Hmm, może faktycznie te dwa modele, z którymi ja miałem styczność są jakieś
pechowe i późniejsze wersje są bardziej solidne. Nie zmienia to faktu, że
drugi raz nie wybrałbym tej firmy.

pozdr.
CHOOCH