Re: STEROWNIK DO 3COM

Autor: < Test > (testuser_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 11 Sep 2001 - 12:51:05 MET DST

"Stanislaw Chmielarz" <StaCH_at_seler.uniprojekt.com> wrote in message
| Napisalem, ze chyba z C na koncu tez ale tego nie jestem pewien.
| Te z B na koncu maja te wade na 100% tylko ona ujawnia sie przy pewnych
| dlugosciach kabla do HUB'a. Ile masz tych 3Com'ow?
| Czytam rowniez odpowiednie grupy anglojezyczne i administruje sieciami z
| ponad 100 komputerami stad wiem wiecej niz przecietny zjadacz chleba z
| jednym komputerem w domu ...

Owszem mam jeden komp w domu z 3Com905C, ale za to w pracy wiekszosc to
3Com905B i tez klopotow nie ma.
Byc moze to problem dlugosci kabla, jak piszesz ale bardziej prawdopodobne
sa wg mnie Huby. A gdzies poza tymi grupami, o ktorych piszesz mozna takie
informacje wyczytac ? Nie zebym sie czepial, byc moze jest taj jak piszesz,
ale jakos nie potwierdzam takich problemow - widac wystepuja tylko w
specyficznych przypadkach (i mam nadzieje, ze zostalo to sprawdzone...).

Pozdrawiam.

--
< Test >