Re: Jaki to modem?

Autor: Feromon (feromon_at_interia.pl)
Data: Tue 11 Sep 2001 - 13:25:40 MET DST

Użytkownik "Raf" <raff_at_2com.pl> napisał w wiadomości
> Witam.
> Panowie, zostalem poproszony o instalacje modemu, podobno na 100 procent
> dzialal, ale nie mam do niego zadnych papierow, sterownikow... Na plytce
> jest kilka numerow, ale nie potrafie znalezc po tych numerach producenta.
> Moze ktos z Was potrafi/ Modem jest ISA, 56k, ma kilka numerkow:
> AB9BS0663H
> P/N 521001-008
> S/N 1003380
> FCC ID: F17MRIS56
> FCC REG NO: F17TAI-314-M5-Ł
> 981121754
> 126B1510000D
> [...]

szukaj poprzez FCC ID na http://www.pretor.com.pl/sterowniki/fcc.htm
ale takiego jak podales nie znalazl, moze literki "el" i "jedynka"
zamienione?
A czy modem wogole komunikuje sie z kompem? Zobacz co odpowiada na ATIx (x
od 1 do 6 chyba)
Osobiscie na ISA 56kb to widzialem tylko Zoltrixa i Asmaxa.

Pozdrawiam
Feromon