Re: Jaka plyte na kt133A?

Autor: Yablon (yablon_at_wasko.pl)
Data: Tue 11 Sep 2001 - 12:04:41 MET DST

Franki napisał(a):

> Prosze o pomoc w wyborze plyty na kt133A.
> W role wchodza ASUS a7v133a- jaki najwiekszy procesor obsluzy?
> oraz msi turbo limited.
> Moze doradzicie cos innego?
> Za wszelkie wskazowki serdeczne dzieki.
Polecam Solteka SL-75KAV tania, dobre osiagi, nie sprawia problemow,
dobrze sie podkreca jestem z niej zadowolony. Jak masz wieksze
wymagania/kase/umiejetnosci Bierz Abita KT7A drozsza, troszke lepsze
osiagi, ale bywaja klopoty w konfiguracji (zwalaszcza jak masz duzo
sprzetu). No i zostaje zawsze dobry i drogi Asus A7V :)
Pozdrawiam Yablon

--
Tomasz Jablonowski aka Yablon           | ICQ:   51956669 |
yablon_at_wasko.pl                         | tel. 0604302804 |