Re: Nowe Celerony w dualu??????!

Autor: Jakub Jewuła (biuro_at_skanowanie.com.pl)
Data: Tue 11 Sep 2001 - 11:23:31 MET DST

> > Na pl.comp.dtp pojawilo sie krotkie zdanie, ze nowe
> > Celerony (>1GHz) jakoby nie byly wykastrowane
> > i dzialaly w dualu...
> >
> > Ktos cos slyszal? Bardzo by mnie to interesowalo...
> a na jakiej plycie chcesz to puscic?

Narazie na zadnej. Cyt:

"Celeron 1.1GHz: Intel will soon be releasing a 1.1 and 1.0GHz
Celeron processor. When asked about SMP capabilities,
Intel didn't say that Celeron and Tualatin "won't" work but says
that "we just won't support it but it does work". Get your dual
Tualatin boards ready because 512KB Cache Tualatins
and Celeron 1.1GHz will be the cream of the crop for cheap
SMP action from Intel."

Jak sie potwierdzi to pewnie za chwile beda plyty,
a 2xC1GHz to wyglada baaardzo ciekawie.
Biorac pod uwage, ze Celery beda taniec...