Re: CD-RW overclocking

Autor: tojakocur_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 11 Sep 2001 - 11:08:00 MET DST

Odsylam do lektury CHIP 09/2001 lub na strone www.cdrinfo.pl

Przetaktowanie nie jest tutaj najlepszym okresleniem, ale poprzez upgrade BIOSu
mozna latwo zmienic szybkosc nagrywania z np. x4 na x8. Niezle co?

Nie moge sie oprzec tej pokusie, ale jest to sprawdzone tylko na niektorych
modelach nagrywarek (patrz odnosnik). Moja akurat tam nie figuruje, ale
podejrzewam ja o te same mozliwosci co np. szybszy model x8. Trzeba to
sprawdzic empirycznie, co naraza mnie na konsekwencje unieruchomienia sprzetu.

Co nie znaczy, ze sie nie da...

Pozdrowienia

Kocur