Czy komputer umie czytać na głos ?

Autor: axel (winnetou_at_bankier.pl)
Data: Tue 11 Sep 2001 - 10:44:07 MET DST

Jak pewnie wielu z was, często czytam długie teksty wprost z monitora -
drukowanie jest przecieź nieekonomiczne i czasochłonne. Mam z wiązku z tym
pytanie . Czy jest może jakiś program który umoźliwaiłby czytanie tekstu
przez komputer. Wiem że nie brakuje tego typu aplikacji w przypadku innych
języków - angielski, niemiecki ... ale mnie interesuje oczywiście możliwość
odczytywania przez komputer polskojęzycznych tekstów. Pomyślcie tylko,
zamiast nadwyrężać wzrok, wstawiasz tylko kursor na początku tekstu i
komputer czyta ci tekst jak babcia bajkę na dobranoc - czyź nie było by to