Re: HDD BARDZO mi obciaza procek!!!

Autor: Wojtek (wjago_at_oiz.p.lodz.pl)
Data: Tue 11 Sep 2001 - 10:15:41 MET DST

> Włącz tryb DMA -- jeśli używasz Windows 9x/ME, to w Menedżerze urządzeń,
> we właściwościach dysku zaznacz krateczkę DMA i będzie znacznie lepiej :)
Chyba troszkę namieszałem.
Jest tak: Fujitsu 8GB chodzi na UDMA4 lub UDMA2 (przełączałem programikiem
do akt/dezakt udmy i nie ma efektu)
WD 1,6GB chodzi na Mode4
Próbowałem wymuszać różne typy mode w Biosie, raczej tylko pogarszały wynik.
Odłączyłem w końcu Fujitsu, i zainstalowałem Win95OSR2 na WDku, który kiedyś
na innej płycie i procku obciążał ok 10%. I BEZ EFEKTU, dalej było ok 75%.

>Włącz tryb DMA -- jeśli używasz Windows 9x/ME, to w Menedżerze >urządzeń,
>we właściwościach dysku zaznacz krateczkę DMA i będzie znacznie lepiej :)
Mam nadzieje, jutro przedstawie efekt.
Dzięki, pozdro, Wojtek