Re: Seikosha 1900 plus

Autor: Slawek Owoc (slawek_at_ds13.agh.edu.pl.spam)
Data: Tue 11 Sep 2001 - 10:01:19 MET DST

"Clayton" <clyton_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> Witam,
>
> Dziekuje za zainteresowanie i pomoc. Problem teraz lezy w czym innym.
> Gdzie znalezc plik binarny z wersja epromu obslugujaca polska strone
> kodowa. Poswiecilem naprawde wiele czasu na poszukiwania,
> bezskutecznie :((. A moze pan mialby mozliwosc zgrania epromu do pliku
> i przeslania do mnie ? ( oczywiscie o ile Pan ma polska strone kodowa

Optimus duzo tych drukares sprzedal, napisz maila do serwisu to moze jak im
sie zachce to podesla.

BTW wiekszosc programow pod DOS maja opcje emulowania polskich znakow (albo
wrecz laduja wlasne czcionki do drukarki) wiec pobaw sie ustawieniami
programu z ktorego chcesz drukowac - bedzie prosciej niz kasowanie epromu i
programowanie go.

Slawek