cyfrowe VCR

Autor: m.honkowicz_at_weglokoks.com.pl
Data: Tue 11 Sep 2001 - 10:08:59 MET DST

Witam
Mój poprzedni post chyba nie dotarł dlatego pytam ponownie.
Chcę przegrać swoje filmy z kamery 8mm na CD-R w formacie SVCD - mam
stacjonarne DVD.
Czy jest sens kupować drogą kartę do edycji wideo? Słyszałem że karty z tunerem
TV (np. Pixelview) są w stanie łapać w pełnej rozdzielczości PAL 25 kl/s bez
problemu (z wydajnym kodekiem: mjpeg lub Huffyuv). Można to później zamienić na
MPEG2 (jestem cierpliwy).
Czy to ma sens? Zależy mi tylko na zgrywaniu filmów z kamery, tuner TV, radio,
pilot to zbędne dla mnie bajery. Ważna jest tylko dla mnie jakość zgrywanych
filmów.
Na jakim sprzecie (min) jestem w stanie to robić z taką tanią kartą i jaka jest
jakość obrazu i czy to ma wogóle sens?
Mirek