Re: Wyłączanie Win98SE

Autor: Tomasz Janowski (tomek_at_femur.pl)
Data: Tue 11 Sep 2001 - 09:41:49 MET DST

Jeżeli masz kartę sieciowa lub modem to najprawdopodobniej używasz
protokołu TCP/IP
przy współpracy z nim Win98 SE nie zawsze sie zamyka dogranie(uruchumienie)
[4756pl8.exe] powinno pomóc znajdziesz
ten plik na stronach microsoftu lub poprzez przeszukiwarke ftp
(nie zawsze pomaga).

z pozdrowieniami

Tomek

Użytkownik "StachS" <e.tester_at_2com.pl> napisał w wiadomości
> Witajcie.
> Kilka tygodni temu Win98SE wyłączał mi całkowicie komputer przy zamykaniu
> systemu.
> Teraz mówi aby "... bezpiecznie wyłączyć komputer".
> Przeglądałem większość opcji (m.in. POWER MAN... SETUP, PNP ... ) w
SETUPie.