Re: Megahercy

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Tue 11 Sep 2001 - 07:49:26 MET DST

Użytkownik chmura <edwin_at_priv.ckp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9nk47b$kem$3_at_news.tpi.pl...
> Mam małe pytanie dotyczące pamieci i plyt glownych:
> Jezeli szyna mojej plyty glownej dziala z czestotliwoscia 100Mhz i wloze
RAM
> o taktowaniu 133Mhz to wszystko bedzie dzialac?
tak - z tym ze pamięci będą pracowały wolniej (na 100MHz)
> Oraz jezeli plyta dziala z czestotliwoscia 133, to czy jak wloze RAM
100Mhz
> to bedzie wszystko dzialac?
no moze zadziałać (niektóre pamięci 100MHz pozwalają się podkręcić i chodzą
na 133)

a moze masz płytę z obsługą asynchroniczną pamięci (pozwala ustawić inną
częstotliwość pracy pamięcy i płyty np. pamięc +33 prędkoćś płyty lub taka
sama lub -33