Re: Nagrywanie płyt Audio...

Autor: ritek_at_go2.pl
Data: Tue 11 Sep 2001 - 00:48:44 MET DST

> problemu
>

> z tego co zauwazylem to pluginy do nagrywania w locie w nero sa b. slabe
>
> gabryhh

nie zawsze kombajny sa dobrym rozwiazaniem

jest program ktory tylko zajmuje sie plytami audio - Feurio

z tym CDRWinem to ciekawe
moze jak macie problem z pogorszeniem jakosci czy roznica miedzy
nagrywarkami to nagrajcie identyczne plytki za pomoca tych roznych urzadzen
czy programow a potem zrzucie do wav porzadnym programem (ExactAudioCopy)
oczywiscie za pomoca jednego cd/rippera i porownajcie binarnie te pliki.